kyravanschendel.reismee.nl

Geplaatst

Hey allemaal!

Mijn eerste blog staat nu online, zo'n held ben ik n iet in blogs schrijven, dus het zal ook geen lange blog zijn.. haha

Sinds 2 weken weet ik eindelijk bij welke familie ik als au pair aan de slag ga en waar ik kom te wonen :).

Vanaf 10 maart ga ik in Perth wonen voor een half jaar en zorg ik voor een zoontje van 4 jaar, ja maar 1 kindje, druk genoeg denk ik zo ;).

Ik heb zojuist mijn Visum aangevraagd en zal binnekort ook mijn vliegticket gaan boeken! Internationaal rijbewijs is al in the pocket dus komt allemaal langzaam dichterbij.. ERG SPANNEND!!

Liefs,

Kyra

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active