kyravanschendel.reismee.nl

de rommelmarkt

Hey allemaal!

na twee maanden eindelijk weer een blog, eerlijk is eerlijk, ik heb het echt super druk en ben soms ook gewoon lui (ben tenminste wel eerlijk :) ). Hier dus de rommelmarkt, van alles en nog wat :)

Agod, ik moet even terug in de tijd hoor wat ik allemaal heb gedaan. Oja ik herinner het weer. Het eerste weekend van juli heb ik samen met Marine de South west mudrun gedaan (is een soort venlo stormt). We deden de 5km run, zooo blij dat ik daar heb voor gekozen en niet de 11km. De opstakels, de modder en de regen maakte het namelijk erg zwaar. Maar het was zeer funny om te doen, heb zeker lol gehad. Aan het einde van de run kreeg je een cider en een burger. Ja je raadt het al, daar was ik de hele run over aan het dromen. Maar die was ook wel heel erg lekker!

6 juli was mijn verjaardag, jeeh happy b-day! Het is zo vreemd om in de winter jarig te zijn, normaal is het mega warm op mijn verjaardag. Dit jaar was het koud en had ik lange kleren aan. Het was leuk om te ervaren hoe het is om in de winter jarig te zijn, maar doe mij toch maar liever het zomerpakketje :). Met mijn verjaardag ben ik samen met Beau naar de bioscoop (Cars 3) geweest en zijn we daarna samen gaan lunchen. In de avond ging ik met mijn hostfamilie gezellig uiteten. Ze hebben me echt in het zonnetje gezet en voelde me jarig! De volgende dag ging ik savonds met mijn vrienden bij de colonial pizza eten om mijn verjaardag met hen te vieren. Daarna zijn we nog naar de pub gegaan en de volgende dag had ik mijn 20 jarige hangover (oleeeee). Ook super nice dat er 3 kids bleven slapen en 2 andere mensen aangezien het de zaterdag de verjaardag van mijn hostdad was en er savonds een big party was. De kids waren al zeeeer vroeg actief, echt leuk... 's avonds een gezellig feest gehad ter gelegenheid van de verjaardag van mijn hostdad. De zondag ben ik samen met Marine naar de minions in de bioscoop geweest, aangezien Beau er al naar toe was geweest. Maar thankgod, we waren niet de oudste :)

De twee weken schoolholiday van Beau waren echt voorbij gevlogen. Kwam ook doordat er veel feest was. Verder zijn we naar de little monsters indoor playcentre geweest, zwembad, skatepark en hebben we koekjes gebakken.

Laatste weekend van juli ben ik samen met Alina naar Albany geweest. Mijn vorige blog ben ik beëindigd dat ik bijna een kangaroo had aangereden, nu heb ik er daadwerkelijk een doodgereden. Heb gebeurde om 07.45 u in de ochtend op de zaterdag. We waren net een uurtje onderweg, ik dacht echt even, aahneee daar gaat ons hele weekend naar de filestijnen. Maar wonder boven wonder was er geen schade aan de auto en waren we zelf ook oke. Er kwam me wel een knal vanaf waar je je dood van schrikt. Nadat ik de kangaroo had aangereden, reed ik maar wat langzamer, dit ten gevolgen dat we 7 uur reden ipv 5... De weg vond ik ook niet zo heel relaxed om te rijden. Alleen maar bos, 7 uur lang. Dat gaat wel eens vervelen. Ook zie je amper andere auto's, denk dat we er maar 30 ofso gezien hebben. In de middag zijn we aangekomen in Albany en hebben we wat mooie plekken gespot. We hebben veel gelachen, genoten en gedronken! De volgende dag reden we in de ochtend terug naar Margaret River, aangezien ik voor het donker thuis wilde zijn ivm de kangaroo's. Ook wilden we stoppen bij de top tree walk en de elephant rocks. We hebben er weer 7 u over gedaan, maar deze keer kwam het doordat we vaker zijn gestopt. Veel gereden, maar het was het zeker waard! En heb mn rijervaring weer bijgetankt :P

Vorige week woensdag heb ik een datenight met Beau gehad. Hij vond het helemaal geweldig. Ik had er een beetje en poespas van gemaakt door een menu kaart te maken en te zeggen dat we op date gingen, haha. Hostparents gingen namelijk die avond naar een dinner show. Beau was zich een week lang aan het verheugen op de datenight. We hebben er een gezellige avond van gemaakt :)

Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste echte Australische pavlova gehad. daaamn wat lekker! Ik maakte mezelf beetje wijs dat het gezond was... ...er zat veel fruit op :$ haha. De zondag ben ik samen met Alina naar de bioscoop geweest 'Annabelle 2'. Zooo blij dat ik daarna niet alleen naar huis hoefde te rijden of de autopech had van de vorige keer nadat ik na de bioscoop ben geweest. Ik zou gek worden geloof ik haha.

Dit weekend ga ik naar Perth toe om mijn travelbuddy te ontmoeten. Travelbuddy? ja je hoort het goed. Ik ga geen farm work meer doen maar ga vanaf november tot half januari rondreizen door Australië met haar. Ze is ook Nederlands, dus dat ik lekker makkelijk. Wel ben ik bang dat ik dan mijn Engels beetje verleer, nu ik eindelijk goed Engels kan spreken. Het zoeken naar farmwork gaf me te veel stress, ik wilde namelijk niet verhuizen naar Darwin/ Sydney/ Melbourne, noem het maar op. Ook komt mama in oktober mij bezoeken en wil ik dan zeker vrij hebben die dagen. En of ik nu ga rondreizen of nadat ik klaar ben met mijn HBO studie. Nu ben ik er toch en kan me de kosten besparen voor mijn volgende visum en vliegticket.

Over twee weken beëindig ik mijn au pair job bij deze familie. Zo vreemd, heb nog steeds het gevoel dat ik hier de eerste maand ben. Ik kan me niet indenken hoe het afscheid met Beau zal zijn, ik hou zo ontzettend veel van hem, crazy! Ik denk er nog maar niet aan en geniet alle tijd die ik heb samen met Beau. in September start ik als demi pair voor een andere familie in Margaret River. Ik heb dan mijn eigen huisje met badkamer, keuken, 2 slaapkamers en woonkamer. dussss; Partehhhhh :D. Ik werk 5 weken voor deze familie en dan kan ik eindelijk mama ophalen van het vliegveld. Kan niet wachten!

Nadat ik mama weer terug gaat naar Nederland, wil ik van Perth naar Bali vliegen om daar te verblijven totdat mijn travel buddy klaar is met jaar au pair job. Begin november beginnen we dan met rondreizen. We weten nog niet precies welke kust, daar gaan we het dit weekend over hebben. Wel willen we heel graag met nieuwjaar in Sydney zijn. Ook wil ik rond 18 januari terug zijn in Margaret River, dan is Beau zijn verjaardag en wil dan als surprise op zijn verjaardag komen. De laatste twee weken zou ik heel graag weer hier terug willen zijn voordat ik 2 februari terug naar huis vlieg en dan carnaval ga vieren :D.

Vanaf 1 september wordt het lente hier, finallyyyyyyyyyy! woohoo, eindelijk na 1 jaar winter te hebben gehad, verdien ik wel een goeie zomer!

Cheers! Kyra


Reacties

Reacties

Susan

Mooi om weer te lezen over je avonturen Kyra. Ben benieuwd of dit je definitieve plan is ?.....
Succes. Groetjes Wil en Susan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active